Algemene voorwaarden: 

Artikel 1 - Identiteit van de ondernemer

Naam ondernemer: Chloë Draslik
Handelend onder de naam/namen: Jolie Chérie
E-mailadres: joliecheriestore@gmail.com
Btw-nummer: BE0708 970 624

 

Artikel 2 - Het aanbod

Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.

 

Artikel 3 - De overeenkomst

Van zodra de consument een bestelling bij ons plaatst, wat wil zeggen: de betaling afhandelt, gaat deze akkoord met onze voorwaarden. Hierna zal de consument via mail op de hoogte gesteld worden van het verder verloop van de bestelling.

 

Artikel 4 - Retourneren

Indien het product niet voldoet aan de wensen van de consument, heeft deze 14 kalenderdagen de tijd om het product ongebruikt, ongewassen en in originele verpakking terug te sturen. Deze kosten zijn voor de consument. Van zodra we het product in gevraagde staat terug ontvangen hebben samen met het retourneringsformulier, worden het bedrag van het product en de €6,00 verzendkosten elektronisch terug betaald.

 

Artikel 5 - De prijs

De juiste prijzen worden steeds op onze website vermeld. Deze prijzen zijn inclusief btw.

 

Artikel 6 - Levering en uitvoering

Nadat we de betaling ontvangen hebben, gaan we zorgvuldig te werk om de bestelling zo snel mogelijk bij de consument te laten leveren. De bestelling zal geleverd worden op het adres dat de consument opgaf. Wij proberen de bestelling binnen de 7 kalenderdagen te laten leveren, rekeninghoudend met feestdagen. Indien dit door bepaalde omstandigheden niet zou lukken, wordt dit vermeld via onze sociale media (Facebook en Instagram).

 

Artikel 7 - Betaling

De consument dient de bestelling meteen elektronisch te betalen nadat deze de bestelling plaatst. 

 

Artikel 8 - Klachtenregeling

Indien de consument een klacht heeft over het product, dient deze ons klachtenformulier in te vullen binnen de 7 dagen na het vaststellen van de gebreken. Daarna heeft de ondernemer 14 werkdagen de tijd om hierop te reageren, met daarin een oplossing voor het probleem.

 

Artikel 9 - Aanvullende en afwijkende voorwaarden

Wanneer de ondernemer de algemene voorwaarden verandert, wordt dit vermeld via sociale media.